Facebook 2022 йилгача контент яратувчиларига 1 миллиард доллар тўлайди

Facebook таркибидаги кўплаб хизматларга контент яратувчиларни жалб қилиш мақсадида бир ярим йил ичида контент яратувчиларга 1 миллиард доллар тўлашни режалаштирмоқда.

Ушбу маблағ Facebook маҳсулотларини турли йўллар билан ишлатадиган контент яратувчиларига берилади, чунки ижодкорлар ўз видеоларида ёки Инстаграм-да реклама кўрсатганликлари учун пул мукофотини олишлари мумкин, шунингдек, ижодкорлар ўзларининг IGTV видеоларида рекламаларни ёқиш учун пул олишлари мумкин.

Ҳозирда ижодкорларга маблағ фақат таклифнома асосида тақдим этилади ва пул ишлашнинг янги имкониятлари кейинроқ эълон қилинади. Facebook шуни таъкидладики, йил охирида ижодкорлар учун имкониятларни кенгайтиради.

Мукофотлаш дастурлари ушбу ёзнинг охирида Инстаграм дастурида ва шу йилнинг кузида Facebook дастурида махсус марказга эга бўлади.

Ушбу ташаббус “Facebook-ни миллионлаб ижодкорлар учун пул топиш учун энг яхши платформага айлантиришга қаратилган, деб ёзади Facebook бош директори Марк Цукерберг. Маблағлар 2022 йил охирига қадар берилади.

Кўп йиллар давомида бошқа компаниялар контент яратувчилар учун платформа ва бизнес яратиш учун кўпроқ мазмунли сайтларни яратгандан сўнг, бу Facebookдан жасур қадамдир.

Яқинда ТикТок ва Снапчат каби дастурлар ўзларининг платформаларида муваффақиятли видеоларни жойлаштирган ижодкорларга тўғридан-тўғри пул тўлашни таклиф қилишди.

Facebook аллақачон ижодкорларга пул тўлашнинг баъзи усулларини таклиф қилади, аммо хизматлар бўйича вариантлар турлича.